life after giving birth to Dhiya Amanda

Hi .. sekali lagi dlm hari ni aku update blog ni. This is because aku dh lama sgt x
update blog and aku nk tulis blog ni.aku suka sebab aku nk anak2 aku baca apa yg aku tulis n apa yg aku rasa pada derang .. bila dh besar derang akan faham kenapa mummy suke sgt ada facebook lah,friendster lah,multiply lah, flickers lah, fotopages lah.. aiyoo... huhu..
tp yg masih active only facebook,fotopages n multiply serta blog ni.
ok back to the topic. Lepas aku lahirkan dhiya atau shortform babyD ni,
aku berpantang kat umah sis aku selama 3 minggu pastu terus blk umah sendiri 
dah x sabar nk besar kan anak dgn family sendiri. kebetulan plak masa tu nk raya. 
so sempatla aku n hubby bawak babyD pegi jenjalan ke 
KEdah n Pianng. Siap masuk Danok nn Hatyai tu!! bayang kan bdk ni baru umur sebulan dah ada passport. punya seksa la nak amek gambo passport dia. 6 kali jugak la nk dpt. 
Sakan berjalan babyD dpt collection of RM447 duit raya(banyak tu). Tp mummy dah pakai
buat beli pampers,bayar insurance n beli baju awak ye. i.allah ada rezeki next time mummy
bayar blk kat u ye babyD ku sayang. hhuhuu.. bila dah start keja aku hantar dhiya kat 
umah babysitter. We all panggil dia kak nor. BabyD panggil dia 'mak' .. yg masalahnya 
bdk ni dia x nk dgn org. Klu dgn Mak dia ok. aku bg pas kat org mula la meragam..
pastu plak meraung macam kena bantai. tak pa la babyD dah serasi ngn 'mak' dia 
sekarang. 24 july 2011 lepas kami sambut bday babyD kat swimming pool Sunway. happening tuh!!!. nnt aku up gambo sket ye. or else ble g cr kat facebook je.

Comments

Popular posts from this blog

Mak anak 3

BABY'D TOLONG BERCUCUK TANAM

My new hobby