Insyaallah dalam process untuk buat Business...

 Insyaallah dalam process untuk buat Business...

Tetiba terpikir yang kena buat business untuk majukan diri dalam hidup. Actually family saya memang business minded. Sekarang ni dalam process nak dptkan budget business sendiri. Kenapa  nak kena buat business? ada banyak sebab saya nak buat .. main reason sebab saya nak ada kehidupan yang lebih baik untuk masa depan keluarga kecikku... And list down ni adalah perkara2 yang saya nak buat bila ada duit extra:-

1) Saving
2) Saving untuk majlis kahwin anak(insyallah kalau umur panjang)
3) Langsaikan hutang-hutang me n hubby
4) Rumah yang selesa.
5) Duit untuk shopping.
6) Duit bulan-bulan untuk parents and parents-in-law.
7) Duit untuk jalan-jalan makan angin.
8) Duit nak buat Haji untuk parents
9) Duit nak bantu kakak and keluarga dia
10) Keret BMW sport!!!

Wah ada 10 woo.. bole ke saya capai ni? harap sgt dpt capai list kat atas tu, insyaallah.. Doakan saya ye...



KALAU BERMINAT UNTUK MEMBELI LACTOLITE & PREMIUM BEAUTIFUL
BOLEH LA CONTACT SAYA DI:
TEL:0172000691
ATAU
EMAIL SAYA 
wanroszalzizi@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Mak anak 3

BABY'D TOLONG BERCUCUK TANAM

My new hobby