Gambar and cerita menarik Kuala Terengganu!!!

 Gambar and cerita menarik Kuala Terengganu!!!

Untuk yang tidak tahu trip aku last weekend ke terengganu sila ke link INI

  So,balik dari kerja last saturday aku and hubby rest sejam dua. terus ke Kuala Terengganu. Masa perjalanan pergi hujan sikit2 jer.. Malam tu kami singgah makan dekat Cherating. Hajat hati nk lepak kat batu buruk beach resort. Akan tetapi sebab kami sampai lewat malam, check in cancel. Terpaksalah kami sewa challet dekat area MArang. Tapi view sgt menarik.. Challet tepi pantai. memang ombak kuat and tinggi sangat.. BabyD puas hati dapat main pasir. 


tengok view dari challet kami.



BabyD tolong urut daddy . sian kat daddy drive 6 jam ..



 She love keropok lekor


This is the latest photo of me. sangat bham bham.. insyaallah dengan PB and lactolite akan kuwusss


ni ima and baby dia.. kawan dari kolej dulu


BabyD main pasir!! seronok ye :)


tempat kami beli kepok lekor


See how they process kropok lekor







Nasi dagang terengganu!!



KALAU BERMINAT UNTUK MEMBELI LACTOLITE 
BOLEH LA CONTACT SAYA DI:
TEL:0172000691
ATAU 
PM SAYA DI FACEBOOK
http://www.facebook.com/profile.php?id=655453338
ATAU EMAIL SAYA 
wanroszalzizi@gmail.com


Comments

Popular posts from this blog

Mak anak 3

BABY'D TOLONG BERCUCUK TANAM

My new hobby